english
> Acasa
> Despre noi
> Activitati
> Proiecte
> Revista ABAC
> Diplome
> Ajutor / donatii
> Informatii utile
> Noutati
> Contact

 

 
inapoi

“Dreptul de a invata"

Linia de finantare: Comisia Europeana - Programul Grundtvig 1

Durata: 2001-2004

Coordonator: Ljudska Univerza Jesenice, Slovenia

DESCRIEREA PROIECTULUI

Acest proiect se adreseaza adultilor cu maxim 10 ani de educatie formala, ce prezinta deficiente in ceea ce priveste scrisul, cititul, calculul aritmetic si comunicarea sociala, precum si cu privire la cunostintele generale.
Unul dintre rezultatele finale ale proiectului va fi publicarea unui manual despre invatarea Drepturilor Omului cu ajutorul jocului de roluri.

Scop

Scopul principal al proiectului este cresterea nivelului de constientizare si educatie a acestui segment, utilizand educatia in domeniul drepturilor umane elementare.
A fost realizata analiza situatiei actuale in tarile participante la proiect referitoare la educarea adultilor cu deficiente in domeniul abilitatilor de baza, folosind metoda interviului dirijat aplicat unui numar de 10 traineri si 10 organizatori de traininguri.

inapoi


VOCA - Leonardo da Vinci Project
Cititi ultimul articol
 
Noutati

 

1 Octombrie 2018 - A început Proiectul European: PeerCare

O provocare majoră politică și socială în Uniunea Europeană este îmbătrânirea populației și necesitatea de a asigura o îngrijire de calitate pe termen lung pentru numărul crescător de tineri ?i vārstnici dependenți.
Un îngrijitor al familiei este ”oricine, femeie sau bărbaț, care nu este îngrijitor profesionist, dar care, în mod implicit sau prin alegere, se îngrijește de o persoană dependentă în cercul său imediat” (Carta Europeană a îngrijitorilor de familie). Îngrijitorii de familie din întreaga Comunitate Europeană asigură peste 80% din îngrijire, iar femeile asigură aproximativ două treimi din îngrijire, adesea în detrimentul propriei vieți personale, familiale și/sau profesionale. (Centru European pentru Politică și Cercetare Socială, Viena, 2010)

Proiectul PeerCare își propune să contribuie la reducerea simptomelor ”stresului îngrijitorului” prin răspândirea unei noi abordări, cu furnizare de instruire informală, feedback și sprijin pentru îngrijitorii de familie, printr-o rețea online a unei rețele de comunități, cu acces la un itinerar de instruire pentru îmbunătățirea inteligenței emoționale.